משלוח חינם עד הבית בהזמנות מעל ₪250
הקורקינטים לילדים כבשו בסערה את מדינת ישראל והעולם בשנים האחרונות ובצדק.
מדובר בכלים קלים, זולים יחסית, קלים לשימוש וללמידה ובעיקר כיפיים מאד. לא פלא שהילדים כל כך אוהבים אותם. 
עם העליה בפופולריות של הקורקינטים לילדים, עלה גם המבחר בדגמים ובסוגים. מגוון גדול מאד שיכול לבלבל בקלות כל הורה. אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולעזור לכם לבחור את הקורקינט המתאים ביותר עבור ילדכם. 
כשנרצה לבחור את הקורקינט המתאים לילד שלנו נצטרך להתייחס לדברים הבאים.

קורקינט לילדים 2 גלגלים או קורקינט לילדים 3 גלגלים?

קורקינט עם 2 גלגלים מתאים יותר לילדים מגיל 5 או כאלה שכבר יש להם שיווי משקל טוב ויודעים לייצב את עצמם על הכלי. בדרך כלל, קורקינטים עם 2 גלגלים מהונדסים כך שיוכלו לשאת משקל ילד גבוה יותר ולנסוע במהירות רבה יותר

קורקינט עם 3 גלגלים יהיה בחירה מצוינת לילדים קטנים יותר שמתחילים רק עכשיו לרכב על כלים עם גלגלים. 2 הגלגלים הקדמיים מעניקים יציבות רבה ואיטיים יותר מהקורקינטים עם 2 הגלגלים. ישנם קורקינטים בהם ניתן "לנעול" את הגלגלים הקדמיים כך שיישארו יציבים תמיד ובעצם כך לאפשר לילד שרק התחיל לרכב, ללמוד את המלאכה בצורה רגועה ובטוחה יותר.

היגוי

רוב הקורקינטים משתמשים במוט כידון בצורת T שמאשר סיבוב הגלגל לצדדים לצורך פניות, בעוד חלק קטן יותר של קורקינטים משתמש בשיטה של כידון קבוע ובמקרים אלו הילד משתמש בהטיית גופו על מנת לפנות. 

מומלץ מאד לילדים להשתמש בקורקינטים עם כידון בצורת T בשלב ההתחלתי ורק לאחר מכן לעבור לקורקינטים שעובדים בשיטת הטיית הגוף.

 

משקל נשיאה מקסימלי

חשוב מאד שהקורקינט יהיה מסוגל לשאת את משקל הילד/ה. כדאי לקחת בחשבון גם גדילה של הילד/ה עם הזמן והתאמה של הקורקינט למשקל הילד/ה לאורך תקופה ארוכה. חבל לקנות קורקינט שיספיק רק לשנה אחת. 

עבור כל קורקינט באתר מצויין המשקל המקסימלי אותו הוא יכול לשאת. ניתן גם לסנן את תוצאות החיפוש לפי משקל זה.

שימו לב - ברוב הקורקינטים ניתן להתאים את גובה הכידון לגובה הילד ולאפשר שימוש בקורקינט לאורך שנים יחד עם הגלידה של הילד/ה. 

 

משקל הקורקינט וקיפול

פרמטר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא משקל הקורקינט והאם יש לו אופציה לקיפול. במידה ואתם מתכננים לקחת את הקורקינט אתכם ברכב ו/או לאחסן אותו בתוך הבית, כדאי לבחור קורקינט שניתן לקפלו ולאחסן בקלות בתא המטען של הרכב או בדירה. 

כמובן שגם משקל קל של הקורקינט עצמו יעשה לכם את החיים נוחים יותר.

איכות החומר

חשוב לבחור קורקינט איכותי שבסיסו בנוי ממתכת חזקה. הילדים יכולים להיות יותר אגרסיבים ממה שאתם מתאים וחשוב שיהיה להם כלי שיידע להתמודד ולספוג את כל המכות שהוא הולך לקבל לאורך הדרך. 

כלי איכותי יחזיק מעמד וישמש אתכם לאורך שנים. 

אנו בייקס אונליין מציעים מגוון רחב מאד של קורקינטים לילדים. בחרנו מותגים נחשבים בלבד המציעים מוצרים איכותיים ביותר, עם כל התקנים וכאלה שעברו מבחנים וזכו בפרסי איכות בחו"ל.

לחצו כאן למעבר לעמוד הקורקינטים לילדים שלנו