משלוח חינם עד הבית בהזמנות מעל ₪250

צמיגי שטח מקסיס MTB

אילו צמיגי מקסיס מתאימים לך? כל מה שצריך לדעת על דוגמאות סוליה, הרכבי גומי, הגנה מפאנצ׳רים, ומבנה צמיג.

מזה זמן רב צמיגי מקסיס הם ברירת המחדל בכל הקשור לרכיבת שטח רצינית. עם התפתחות המותג  גדל מגוון הגדלים הדוגמאות וההרכבים. המגוון הרחב יכול לבלבל בנסיון לבחור את הצמיג שמתאים לך. המידע שאספנו כאן אמור לענות על כל שאלה שיש לך לגבי ליין צמיגי השטח של מקסיס. במידה ויש עוד שאלות - אנחנו תמיד זמינים בוואטסאפ, במייל או בטלפון.

  

 

צמיג Wide Trail (שביל רחב) הוא עם מבנה של סולית צמיג שמתאימה לפתחי השפה המודרנים והרחבים יותר. מבנה צמיג קלאסי מותאם לגלגלים צרים ויכול להיות בעל פרופיל פשוט ומרובע שהוא אינו אופטימלי לשימושים של היום. צמיגי WT חדשים הם בעלי מפתח שפה של 35 מ״מ אך נבדקו ונמצאו מתאימים לטווח של 30-35 מ״מ. תלוי ביכולות הרוכב.

מבנה הצמיג

טבעת איזון (Bead)

תפקידה לתפוס את שפת הגלגל בזמן שהוא מנופח.

  • טבעת מתכת חזקה במיוחד אך גם כבדה. לאלה שרוצים מקסימום עוצמה וניידות פחות חשובה להם

  • תצורה מתקפלת עשויה סיבי ארמיד או סיבי קוולר. גם התצורה הזו של טבעת האיזון שומרת על הצמיג מחובר לגל אך היא קלה יותר וניידת יותר מפני שהיא מתקפלת

  • טבעת קרבון קרבון הוא חומר חזק אמוד גמיש וקל משקל. שימושי במיוחד לרכיבה על משטחים קשים

ציפוי (Coating)

ציפוי רובד יחיד שכבת ניילון אחת אחידה המגינה על הצמיג מנזקים סביבתיים והופכת אותו לקל יותר.

כיסוי כפול הציפוי הכפול מגן הגנה נוספת על הצמיג ומתאים לשימוש בירידות דאון היל או לרכיבה בתנאים קשים.

TPI (סיבים לאינץ׳)

מספר הסיבים החוצים בכל אינץ׳ רבוע לשכבת ציפוי. צפיפות סיבים נמוכה יותר יוצרת צמיג כבד יותר ומביאה לעמידות גבוה יותר בפני חתכים נקבים ושחיקה של הצמיג. צפיפות גבוה יותר תיצור צמיג קל יותר וחוויית רכיבה חלקה ונעימה יותר.

TR Tubeless Ready

טיובלס צמיגי טיובלס נותנים לרוכב יתרונות כמו סבילות ללחץ אוויר נמוך בגלגל, מה שמשפר את האחיזה. פחות חיכוך בסיבוב ביחס לצמיג רגיל. פחות סיכוי לפאנצ׳ר בגלל שאין פנימית.

חומר איטום נוזלי אפקטיביים כדי לתקן צמיגים רק מהסוגים הבאים:

  • טיובולאר (Tubular)
  • טיובלס רדי (Tubeless Ready)
  • רוד טיובלס (Road Tubeless)

 

טכנולוגיות להגנה מפני פאנצ׳רים בצמיגי מקסיס (Silkshield, Double Down and EXO)

EXO נגד חתכים בקיר בצמיג

לדגמים מסויימים של צמיגי השטח וההרים של מקסיס מוסיפים חומר עמיד במיוחד מפני חתכים, הוא קל וגמיש מאוד כך שאינו משפיע לרעה על תפקוד הצמיג. טכנולוגיית אקסו EXO מתאימה למסלולים קשים עם סכנת חתוך לדופן הצמיג (הקיר הצדדי)

 

צמיגים לאופניים חשמליים

אופניים חשמליים גבוהים, מהירים וכבדים יותר. הצמיגים צריכים להיות מסוגלים לשאת משקל גדול יותר, לכן הצמיגים צריכים להיות חזקים עמידים וגמישים כדי לעמוד במהירויות

Insert Butyl תוספת בוטיל להרכב הצמיג

תוספת פיסת גומי בוטיל לצמיגי דאון היל שנמתחת מטבעת האיזון עד הדופן הצד
מונעת נקבים מצביטות של הצמיג מחזקת את הדופן ומגינה על טבעת האיזון ממכות חזקות

Double Down

דאבל דאון היא טכנולוגיה לעמידות צמיג גבוהה מאוד שמשלבת בה שתי שכבות של 120TPI ותוספת של גומי בוטיל. הטכנולוגיה פותחה עבור צמיגי דאון היל ותוכננה במיוחד לשימוש במירוצים אגרסיביים

SILKWORM להגנה מנקבים

שכבת הסילקוורם עשויה חומר ייחודי שמוחדר לקייסינג של דגמי מקסיס נבחרים. היא מגנה על הצמיג ועוזרת למנוע נקבים בצמיג

SILKSHIELD להגנה מנקבים

שכבת הסילקשילד עשויה חומר ייחודי שמוחדר לקייסינג של דגמי מקסיס נבחרים. היא מגנה על הצמיג ועוזרת למנוע נקבים בצמיג. בשונה מסילק וורם שמגן רק על חלק מהצמיג סילקשילד מגן על כל הצמיג טבעת איזון אחת לשנייה. (bead to bead)

K2 שכבת בד להגנה מיוחדת

שכבת הK2 עשויה בד ייחודי לדגמי מקסיס מובחרים. דגמים בהם את החומר העמיד והקל הזה מבטיחים חוויית רכינה משופרת והגנה על הצמיג שטובה משל ארמיד

הערות: צמיג לשבילים רחבים WT ממשיכים להיות פופולאריים. צמיג 2.6״ זמינים בכל דגם,  צמיגי 26״ גם הם זמינים עדיין. חלק מצמיגי הDH זמינים בגודל 29״ וישנם עוד צבעים ממגוון דגמים לאלו שרוצים לרכב בסטייל. טכנולוגיית הצמיגים לאופני הרים של מקסיס (WT / TR / TPI) 

לצפייה במגוון צמיגי מקסיס - לחצו כאן