משלוח חינם עד הבית בהזמנות מעל ₪250

* מדינות האתר למשלוח של אופניים שונה ממדיניות המשלוחים בהזמנות ללא אופניים *

למעבר למדיניות המשלוחים הרגילה שלנו לחצו כאן

ניתן לקבל את האופניים באמצעות:

  • איסוף עצמי
    עלות: חינם
    איסוף ממחסני האתר ברחוב ששת הימים 8, קומה 1, בני ברק.
    ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף תוך 1-2 ימי עסקים. 
    ההגעה אלינו היא קלה ופשוטה. יש לא מעט מקומות חניה בקרב המחסן וגם בחניון קניון איילון הנמצא ממש מעבר לכביש.
    אין להגיע לאיסוף לפני קבלת ההודעה

  • הובלה עד הבית עד 7 ימי עסקים
    עלות: חינם
    נרכיב ונארוז את האופניים באהבה רבה ונשלח אותם אליכם עם מוביל תוך 7 ימי עסקים.
    אנו ניצור עמכם קשר על מנת לתאם את המשלוח.
    לישובים מרוחקים המסירה תתבצע עד 14 ימי עסקים. לרשימת הישובים המרוחקים לחצו כאן 

  • סופר מהיר - משלוח מהיום להיום או מהיום למחר
    עלות: משתנה
    לא יכולים לחכות וחייבים את האופניים כאן ועכשיו? דברו איתנו ואולי נוכל לעשות זאת. זה תלוי במיקום שלכם ובזמינות המובילים. קחו בחשבון שייתכן ותהיה עלות נוספת לשליחות מהירה.  
הערות:

הזמנות שהתקבלו אחרי השעה 11:00 יעברו ליום העסקים הבא. 

ימי עסקים מוגדרים כימים א'-ה' ולא כולל חגים, ערבי חג ומועדים מיוחדים.

* במשלוח עד הבית - יש להיות זמינים ליצירת קשר ע"י חברת השליחויות. לצערנו, לא נוכל להתחייב לעמידה בזמנים במידה ולא הייתם זמינים לתיאום קבלת החבילה.

בעלי טלפון כשר שימו לב!

במידה ויש לכם טלפון כשר שאינו יכול לקבל הודעות SMS, יש ליצור עמנו קשר על מנת שנעביר לכם את ההודעות על איסוף החבילה למייל.

 

שאלות נפוצות

 

האם ניתן להחזיר פריט שהגיע אלי?

כמובן! בהתאם למדיניות ההחזרה שלנו, ניתן להחזיר מוצר תוך 14 יום ולקבל עליו זיכוי מלא במידה והוא במצב חדש ולא נעשה בו שימוש. 
עם זאת, בניגוד למדיניות ההחזרה חינם שלנו, כאשר מדובר באופניים עלות החזרה היא על חשבון הלקוח.

איך מתבצעת ההחזרה?

צרו עמנו קשר בווטאסאפ, במייל או בטלפון לפני ההחזרה.
הזיכוי עבור הפריט החוזר יתבצע לאחר הגעת הפריט אלינו ולאחר בקרה שתבוצע ע"י צוות האתר.
הזיכוי יתבצע באמצעות אמצעי התשלום איתו שילמתם. במידה ולא ניתן לזכות אמצעי תשלום זה, ניצור עמכם קשר.
ברגע קבלת הזיכוי, יישלח אליכם מייל עם פרטי הזיכוי

איך לארוז את הפריט שחוזר אלינו?

יש לציין את פרטיכם ופרטי ההזמנה המקורית שלכם בדף מודפס או כתוב בכתב יד קריא - אחרת לא נוכל לזהות את החבילה ולזכות אתכם.
יש לציין את סיבת ההחזרה - פגום / מידה לא מתאימה / לא תואם את התיאור באתר / אחר
יש לארוז את הפריט בצורה כזאת שלא ייפגע בזמן המשלוח. פריט שיגיע פגום, לא יזוכה.
הפריט חייב לחזור באריזתו המקורית ומבלי שנעשה בו שימוש.
אין להדביק מדבקות שילוח או כל דבר אחר על הפריט או על אריזתו, אלא רק החלק החיצוני של החבילה
תהליך ההחזרה והזיכוי יכול לארוך עד 14 ימי עסקים

איפה ההזמנה שלי?

ההזמנה בדרך אליך!
במידה ובחרת הובלה עד הביתה, האופניים יגיעו עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. אנו ניצור עמך קשר על מנת לתאם את ההובלה בקרוב.
במידה ובחרת באיסוף עצמי, האופניים יהיו מוכנים לאיסוף תוך 1-2 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. אנו נשלח הודעה בסמס ובמייל ברגע שהחבילה תהיה מוכנה לאיסוף.
במידה ועדין לא הצלחתם לאתר את ההזמנה, צרו עמנו קשר ונסייע לכם לאתר אותה.

כיצד מתבצע המשלוח עד הבית?

המשלוח מתבצע ע"י חברה הובלה. האופניים יגיעו מורכבים ומוכנים לנסיעה. אתם משלמים על ההובלה כאן באתר בעת רכישת האופניים, כך שאין צורך לשלם גם למובילים.

כיצד מתבצע איסוף עצמי?

איסוף עצמי ממחסני האתר הינה האופציה המהירה ביותר לקבל את המוצרים שהזמנתם ברגע שההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף, תקבלו מאיתנו מייל המאשר שההזמנה מוכנה ואתם יכולים להגיע לאסוף אותה.
המחסן שלנו נמצא ברחוב ששת הימים 8 בבני ברק, ממול קניון איילון. ישנן חניות ציבוריות בשפע גם ליד הבניין וגם מעבר לכביש בחניון קניון איילון.
אנו ממוקמים בקומה ה-1 של הבניין וניתן להגיע עד לפתח המחסן גם עם אופניים וקורקינט.
מפת הסבר הגעה למחסן

אם לא היה אף אחד בבית כשהשליח הגיע?

במידה ואינכם בבית בעת הגעת השליח, יש באפשרותכם לבקש מהשליח להשאיר את החבילה מחוץ לדלת או במקום מסתור.
במקרה זה, אנו וחברת השליחויות לא נהיה אחראים לכל נזק, אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מכל סוג שהוא שייגרמו לחבילה או לפריטים בתוכה

האם ניתן לשנות פרטי משלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

ניתן לשנות כל עוד הזמנה לא עברה לחברת השליחויות
במידה וההזמנה כבר אצל חברת השליחויות, היא בדרך אליך וזה קצת יותר בעייתי לשנות אותה. בכל מקרה, צרו עמנו קשר באופן מיידי במידה ואתם רוצים לשנות ואנו נעשה את המיטב על מנת לשנות בהתאם לבקשתכם

האם ניתן לשנות או להוסיף מוצרים להזמנה לאחר סיום ההזמנה?

ניתן לשנות כל עוד הזמנה לא עברה לחברת השליחויות
במידה וההזמנה כבר אצל חברת השליחויות, היא בדרך אליך ואין אפשרות לשנות. בכל מקרה, צרו עמנו קשר באופן מיידי במידה ואתם רוצים לשנות או להוסיף ואנו נעשה את המיטב על מנת לשנות בהתאם לבקשתכם

האם ניתן להחזיר פריט למרות שנעשה בו שימוש?

אנו לא מתחייבים לזכות מוצרים שחוזרים אלינו במצב משומש ו/או פגום.
עם זאת, חשוב לנו שתהיו מרוצים מהמוצרים שלנו, לכן צרו עמנו קשר ואולי נוכל לזכות אתכם על חלק מהסכום או באמצעות זיכוי כלשהו לקניה עתידית באתר.