משלוחים והחזרות לאופניים
* מדינות האתר למשלוח של אופניים שונה ממדיניות המשלוחים בהזמנות ללא אופניים *
למעבר למדיניות המשלוחים הרגילה שלנו לחצו כאן
ניתן לקבל את האופניים שהזמנתם באמצעות
בבייקס אונליין אנו מציעים 4 שיטות לקבלת ההזמנות באתר (לחצו על השורה לפירוט)
איסוף עצמי
עלות: חינם
איסוף ממחסני האתר ברחוב כנרת 15, קומה 1, בני ברק. ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף עד 10 ימים. ברוב המקרים, הרבה לפני. זה תלוי בעומס על צוות המרכיבים שלנו לכן מומלץ ליצור עמנו קשר על מנת לקבל הערכת זמן מדויקת יותר.
תישלח הודעה למייל על כך שההזמנה מוכנה לאיסוף.
אין להגיע לאיסוף לפני קבלת ההודעה.
שעות פתיחת החנות:
א-ה 9:30-18:00
שישי וערבי חג 9:30-14:00
ימי חול המועד: 9:30-15:00
הובלה עד הבית עד 10 ימי עסקים
עלות: חינם
נרכיב ונארוז את האופניים באהבה רבה ונשלח אותם אליכם עם מוביל תוך 10 ימי עסקים.
מפאת גודל החבילה של אופניים מורכבים, מסירת החבילה היא לבניין ולא לדירה. יש לקבל את האופניים מהשליח בכניסה לבניין.
אנו ניצור עמכם קשר על מנת לתאם את המשלוח.
לישובים מרוחקים המסירה תתבצע עד 14 ימי עסקים. לרשימת הישובים המרוחקים לחצו כאן
סופר מהיר - משלוח מהיום להיום או מהיום למחר
עלות: משתנה
לא יכולים לחכות וחייבים את האופניים כאן ועכשיו? דברו איתנו ואולי נוכל לעשות זאת. זה תלוי במיקום שלכם ובזמינות המובילים. קחו בחשבון שייתכן ותהיה עלות נוספת לשליחות מהירה.
הערות חשובות
- הזמנות שהתקבלו אחרי השעה 11:00 יעברו ליום העסקים הבא.
- ימי עסקים מוגדרים כימים א'-ה' ולא כולל חגים, ערבי חג ומועדים מיוחדים.
- במשלוח עד הבית - יש להיות זמינים ליצירת קשר ע"י חברת השליחויות. לצערנו, לא נוכל להתחייב לעמידה בזמנים במידה ולא הייתם זמינים לתיאום קבלת החבילה.
- תיאום המשלוח נעשה ע"י חברת המשלוחים ואינה בשליטתנו. אם זאת, במידה ואינכם מרוצים מזמני ההמתנה והתיאום עמכם, אנא צרו עמנו קשר באופן מיידי על מנת שנוכל לטפל בבעיה.
בעלי טלפון כשר שימו לב!
במידה ויש לכם טלפון כשר שאינו יכול לקבל הודעות SMS, יש ליצור עמנו קשר על מנת שנעביר לכם את ההודעות על איסוף החבילה למייל.
שאלות נפוצות
האם ניתן להחזיר פריט שהגיע אלי?
כמובן! ההחזרות אצלינו הן חינם לגמרי! ניתן להחזיר את הפריט מכל סיבה שהיא אלינו למחסן עד 14 ימים מיום הגעתו אליכם.
איך מתבצעת ההחזרה?
צרו עמנו קשר בווטאסאפ, במייל או בטלפון לפני ההחזרה.
הזיכוי עבור הפריט החוזר יתבצע לאחר הגעת הפריט אלינו ולאחר בקרה שתבוצע ע"י צוות האתר.
הזיכוי יתבצע באמצעות אמצעי התשלום איתו שילמתם. במידה ולא ניתן לזכות אמצעי תשלום זה, ניצור עמכם קשר.
ברגע קבלת הזיכוי, יישלח אליכם מייל עם פרטי הזיכוי
איך לארוז את הפריט שחוזר אלינו?
צרו עמנו קשר וקבלו הנחיות לגבי אריזת האופניים למשלוח חזרה אלינו.
תהליך ההחזרה והזיכוי יכול לארוך עד 14 ימי עסקים
איפה ההזמנה שלי?
ההזמנה בדרך אליך!
במידה ובחרת הובלה עד הביתה, האופניים יגיעו עד 10 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. אנו ניצור עמך קשר על מנת לתאם את ההובלה בקרוב.
במידה ובחרת באיסוף עצמי, האופניים יהיו מוכנים לאיסוף בדרך כלל תוך 1-2 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. אנו נשלח הודעה בסמס ובמייל ברגע שהאופניים יהיו מוכנים לאיסוף.
במידה ועדין לא הצלחתם לאתר את ההזמנה, צרו עמנו קשר ונסייע לכם לאתר אותה.
כיצד מתבצע המשלוח עד הבית?
המשלוח מתבצע ע"י חברה הובלה או מוביל מטעם בייקס אונליין. האופניים יגיעו מורכבים ומוכנים לנסיעה. עלות ההובלה כלולה במחיר ששילמתם כאן באתר לכן אין צורך לשלם גם למובילים.
כיצד מתבצע איסוף עצמי?
איסוף עצמי ממחסני האתר הינה האופציה המהירה ביותר לקבל את המוצרים שהזמנתם ברגע שההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף, תקבלו מאיתנו מייל המאשר שההזמנה מוכנה ואתם יכולים להגיע לאסוף אותה.
ברוב המקרים זה יקרה באופן מיידי או תוך מספר שעות בודדות אך במקרים מסויימים זה יכול לקחת גם יותר. לכן, אין להגיע לאסוף את החבילה לפני קבלת הודעה, אלא אם כן כתוב בעמוד המוצר שהמוצר זמין לאיסוף מיידי.
שימו לב - אופניים נמצאים בחנות במצב ארוז, כך שבמידה והזמנתם אופניים, קחו בחשבון זמן המתנה לצורך הרכבתם. אנו נודיע לכם כשהאופניים מוכנים לאיסוף.
המחסן שלנו נמצא ברחוב ששת הימים 8 בבני ברק, ממול קניון איילון. ישנן חניות ציבוריות בשפע גם ליד הבניין וגם מעבר לכביש בחניון קניון איילון.
אנו ממוקמים בקומה ה-1 של הבניין וניתן להגיע עד לפתח המחסן גם עם אופניים וקורקינט.
אם לא היה אף אחד בבית כשהשליח הגיע?
אנו נתאם עמכם את מסירת האופניים. במידה ואינכם בבית בעת הגעת השליח, יש באפשרותכם לבקש מהשליח להשאיר את החבילה מחוץ לדלת או במקום מסתור.
במקרה זה, אנו וחברת השליחויות לא נהיה אחראים לכל נזק, אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מכל סוג שהוא שייגרמו לחבילה או לפריטים בתוכה
במידה ואין אפשרות להשאיר את האופניים במקום מאובטח, תצטרכו לשלם עבור הובלה נוספת, סך של 200 ש"ח כולל מע"מ.
האם ניתן לשנות פרטי משלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
ניתן לשנות כל עוד הזמנה לא עברה לחברת השליחויות.
במידה וההזמנה כבר הועברה לחברת השליחויות, היא בדרך אליך וזה קצת יותר בעייתי לשנות אותה. בכל מקרה, צרו עמנו קשר באופן מיידי במידה ואתם רוצים לשנות ואנו נעשה את המיטב על מנת לשנות בהתאם לבקשתכם.
האם ניתן לשנות או להוסיף מוצרים להזמנה לאחר סיום ההזמנה?
ניתן לשנות כל עוד ההזמנה לא עברה לחברת השליחויות.
במידה וההזמנה כבר הועברה לחברת השליחויות, היא בדרך אליך ואין אפשרות לשנות. בכל מקרה, צרו עמנו קשר באופן מיידי במידה ואתם רוצים לשנות או להוסיף ואנו נעשה את המיטב על מנת לשנות בהתאם לבקשתכם.
האם ניתן להחזיר פריט למרות שנעשה בו שימוש?
אנו לא מתחייבים לזכות מוצרים שחוזרים אלינו במצב משומש ו/או פגום.
עם זאת, חשוב לנו שתהיו מרוצים מהמוצרים שלנו, לכן צרו עמנו קשר ואולי נוכל לזכות אתכם על חלק מהסכום או באמצעות זיכוי כלשהו לקניה עתידית באתר.
מהי מדיניות ביטול עסקה?
במידה וברצונכם לבטל עסקה לפני קבלת המוצר - ייגבו דמי ביטול בהתאם לחוק על סך 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.

